Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

wtorek, 22 grudnia 2009

Życzenia




Słowami ks.M.Malińskiego:

Zaświecić świeczki na choince,
rozłożyć pod nią wszystkie przysłane życzenia,
nastawić płytę z kolędami,
zapomnieć, że za oknem ciemno i mróz,
wtulić się w gałęzie drzewka,
wpatrzeć się w jego blaski, światła i kolory
i wędrować wraz z Maryją i Józefem do Betlejem,
wędrować wraz z pasterzami do Maryi, Józefa i Niemowlęcia,
wędrować z trzema mędrcami do Świętej Rodziny
i jak dziecko uwierzyć
– jak wtedy gdy byłeś dzieckiem –
że miłość jest możliwa,
że wierność jest możliwa,
że poświęcenie jest możliwe,
że bezinteresowność jest możliwa.

Bo zaraz trzeba będzie wstać spod choinki,
zgasić świeczki
i wyjść w ciemność

i mróz.

...składam życzenia wszystkim tu zaglądającym.......

13 komentarzy:

Nivejka pisze...

Wszyscy wszystkim ślą życzenia. Życzę ich spełnienia:)

airborne pisze...

Każdy ma i wie, czego nie chce, czego chce, pragnę aby w nadchodzącym roku
spełniły się Twoje chcenia, w niepamięci zniknęły niechcenia.
W Wilię przy wigilijnym stole patrząc na Bożonarodzeniowe Drzewko myśl moja
zabłąka się w okolice Krakowa.
Dzielę się ciepłem domowego ogniska.
Henryk

Margarithes pisze...

Dziękuję Maju :)

Buziak świąteczny!

MajaK pisze...

...Nivejko..i Tobie niech się zdarzy co tam chcesz...:):)....
...dziękuję Henryku za piękne życzenia....moje myśli tez polecą ku Tobie....tylko nie bardzo wiedzą w które rejony się udać mają...:):).....życzę Ci dobrych Świąt....
....Margo..:):)..i ode mnie przyjmij buziaka świątecznego....

Latarnik pisze...

Dzięki i pozdrawiam!

MajaK pisze...

..Latarniku serdeczności ślę....:)....

Holden JAREK Cyprian pisze...

ja dziękuję i będę prosił o więcej:)

Anna S. pisze...

Dziękuje Maju....
Wzajemnie i to co w sercu skrywasz....niech...
Maju rozświetli życie Twoje i wypełni do niemozliwosci...


Ania

MajaK pisze...

..Holden...:)...masz więcej...!!!..
...serdeczności !!!....
..Anno dziękuję....i Tobie niech się ziście to czego skrycie pragniesz....:)..

airborne pisze...

Też wieś: Terebela pięć km. od Białej-Podlaskiej. Mieszkam w ośrodku rekreacyjnym już od czterech lat. Mam tutaj prawdziwy raj na ziemi. Pozdrawiam życzliwym uśmiechem.

MajaK pisze...

..Więc do Terebeli moje myśli z Młynki malutkiej poleciały...serdeczności Henryku...

Anonimowy pisze...

Wszystkiego Naj i to takiego Naj, jakie będzie Naj według Ciebie :)

MajaK pisze...

..DJ....dziękuje...i Tobie tego czego pragniesz naj....:)...niech Ci się przydarzy....