Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

sobota, 10 kwietnia 2010

Katastrofa



Samolot z polską delegacją na uroczystości do Katynia, m.in. z prezydentem Lechem Kaczyńskim, rozbił się podchodząc do lądowania w Smoleńsku. Nikt nie przeżył katastrofy - podał gubernator obwodu smoleńskiego. Na pokładzie samolotu były 132 osoby
...kruche to nasze życie.....a plany ....nic niewarte.......................

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem w szoku, koszmarny zbieg okoliczności
wrobel

ART-D pisze...

Cały czas nie mogę w to uwierzyć, jakoś nie mieści mi się to w głowie.

MajaK pisze...

..też nie mogę w to uwierzyć.....

Юрасик Колобко pisze...

Kondolencje wielka strata narodu polskiego!

Jest to bezprecedensowa katastrofa! Tak, a w latach 70. rocznicy tragedii katyńskiej?

Obywateli rosyjskich żałobie razem z wami!

Otoczmy modlitwą ofiary, oraz tych którym teraz będzie najtrudniej pogodzić się ze stratą bliskich.

Yuri.

MajaK pisze...

Вы правы, Юрий. Это большая трагедия. Спасибо за Ваши добрые слова.

Anka W. pisze...

:(

uściski

słodko-winna pisze...

Poszarpane skrzydła aniołów
krwia ciszą nad Lasem...


Tak mi przyszło na myśl, gdy spojrzałam Maju na załączoną fotografię..

MajaK pisze...

...Zeruyo...i ja uściski przesyłam...
...cudne słowa Słodka................

Piotr Tabaczyński pisze...

przykre, brak słów ... :(

Dominika pisze...

...:((

MajaK pisze...

...właśnie...za dużo słów wokół tego co się stało się robi .....:(