Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

poniedziałek, 14 września 2009

Spotkania











...cisza i spokój.....i spotkania ze zwierzętami....a to z ważką,która bawiła się ze mną w chowanego.....a to z pszczołą czy z motylem.....czy wreszcie z ciekawskimi konikami huculskimi,które całym stadem podeszły do ogrodzenia nie dając mi szansy na porządne fotografowanie :):)....nie są to zdjęcia doskonałe technicznie....ani z pretensjami do artyzmu.......zwykłe albumowe fotografie....zrobione dla siebie...na pamiątkę....:):)...chcę się z Wami nimi podzielić.....

9 komentarzy:

AnSa pisze...

..nie można oderwać oczu od 'Spotkań' - są niesamowite! po prostu piękne..:)
zachwycona pozdrawiam serdecznie..:)

słodko-winna pisze...

Ranyy, a ta pszczółka w locie to mistrzostwo:)))

MajaK pisze...

...witajcie z rana ,dziękuję za miłe słowa...pozdrawiam serdecznie...:)

Dominika pisze...

Pięknie, mnie się podoba pszcżólka w locie i ta ważka... jeszcze nigdy nie zrobilam zdjęcia ważce....

Holden JAREK Cyprian pisze...

ach te konie,:), ach ten cwał motyli...

Piotr Tabaczyński pisze...

to mi się podoba

MajaK pisze...

...dziękuję Piotrze....serdecznie pozdrawiam...:)....

Margarithes pisze...

mucha mi się podoba i ważka - bardzo

MajaK pisze...

...witaj Margo...:)...dziękuję...:)...