Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

wtorek, 28 września 2010

Po wernisażu





....no i po....:):)...sporo ludzi było,piękne prace pokazało....zobaczcie sami ...tutaj ....... na ścianie jest taki nabazgrany plan z czerwonymi strzałkami ,moje prace wiszą w środkowym pomieszczeniu,jak się kliknie w pomieszczenie to można sobie strzałkami obracać i oglądać co cię chce :).......miłej zabawy życzę.......

12 komentarzy:

Piotr Tabaczyński pisze...

witaj
widziałem, gratuluję,
dobre zdjęcia,

pozdrawiam

airborne pisze...

Z Rafałem aż dziesięć fotogramów .
Fascynująco monotematyczne . Robią wrażenie . Gratuluję całej ściany .

słodko-winna pisze...

Piękne dopełnienie, które jest całością.Gratulacje. Fajnie, że ktoś pomyślał,żeby w ten sposób zrobić stronę. Dzięki temu ja z końca świata;) mogę tam też chodzić między tymi ścianami i oglądać prace:)

Margarithes pisze...

Gratuluję i idę oglądać :) miłego Maju!

Latarnik pisze...

Świetnie - cała ściana :)

Unknown pisze...

Gratulacje :)

Unknown pisze...

Dołączam się do gratulacji i muszę powiedzieć, że zdjęcia "klasa".
pozdrawiam

MajaK pisze...

Bardzo dziękuję :):) To że cała ściana to zasługa ,że wc ześniej przyszłam :)Bardzo mi się podoba ten pomysł z wirtualnym zwiedzaniem :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Maju, gratuluję Ci i dziękuję, że mogłam kliknąć, wejść, połazić i obejrzeć! Super!! :):*

GM pisze...

Zdjęcie niczym kadr z filmu "Nosferatu wampir". Nawet uwieczniony przez ciebie łysol podobny do tego, którego zagrał Klaus Kinsky. Zobaczywszy zdjęcie jak to, wyobraźnia zaraz zaczyna tworzyć jakąś mrożącą krew w żyłach historię.

Już to pisałem, ale powtórzę: twoje zdjęcia są bardzo sugestywne i niosą w sobie zalążki opowieści. Nic, tylko czerpać natchnienie. :)

MajaK pisze...

Więc proszę GM - opowiedz mi moją historię :)
Kati - dziękuję,że zajrzałaś :)