Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

niedziela, 12 września 2010

Lubię





...zostałam wywołana do tablicy w zabawie pt "Lubię " :)
...a więc............:):):
1.fotografować ludzi
2.siedzieć nocą na brzegu morza i słuchać jak ono oddycha
3.fotografować ludzi
4.przyglądać się jak pracuje mój przyjaciel
5.fotografować ludzi
6.błąkać się samotnie w tłumie w wielkim mieście
7.fotografować ludzi
8.gorącą czekoladę w "Nowej Prowincji"
9.fotografować ludzi
10.składać nowe światy ze skorupek codzienności



....................:):)...............

.....do zabawy zapraszam Wróbelka,Emmę i Latarnika........


9 komentarzy:

Anka W. pisze...

Pięknie Ci wychodzi to fotografowanie ludzi :)

.. w składaniu nowych światów mieści się wiele ..

Ida pisze...

Tu pięknie widać, co lubisz najbardziej:)

Anonimowy pisze...

no masz ci los! padło w końcu i na mnie ;-) jeden punkt już mam - też lubię gorącą czekoladę w ,,Nowej Prowincji" :-))

wrobel pisze...

oooo :D
1.lubię gdy wszyscy śpią i mogę mieć świat tylko dla siebie
2.lubię tą moją egoistyczną naturę
3.lubię udowadniać sobie, że wszystko umiem
4.lubię ten mój narcyzm :D
5.lubię tworzyć
6.lubię gdy nic się nie dzieje, wtedy się dzieje bardzo dużo
7.lubię widzieć że Maja się świeci na zielono
8.lubię wierzyć że damy radę
9.lubię obserwować ludzi
10. lubię kawę w "Nowej prowincji"

Latarnik pisze...

Lubie fotografować - to mamy wspólne, choć ja niekoniecznie ludzi :) Dzięki za zaproszenie, postaram się je jakoś ogarnąć :)

GM pisze...

Co mogę napisać? Piękne zdjęcie, piękna kobieta - i jeszcze naturalnie uśmiechnięta. Co to za wnętrze, w którym zrobiłaś zdjęcie, jeśli można wiedzieć?

MajaK pisze...

GM - masz na myśli górną fotografię ?? Odkryłam opuszczoną chatkę.Od 10 lat stoi pusta.Poprosiłam aktualnego właściciela by mi pozwolił :).

Margarithes pisze...

Ładne, to Twoje "lubię" :)

airborne pisze...

Nareszcie pogoda i zadowolenie wewnętrzne na zdjęciu . Pełne wyrazu . Ciepło pozdrawiam .