Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

środa, 22 lutego 2012

Wyróżnienie



Dostałam od Kasi nagrodę. Bardzo dziękuję. Ale nie ma lekko - trzeba w zamian coś dać od siebie o sobie. Ja nie umiem gadać więc niech moje obrazki opowiedzą jaka jestem :






..........czasem w ogóle nie wiem o co w tym wszystkim chodzi..........




...........czasem jestem modelka :) (fot.Rafał Babczyński)........




............czasem jestem muzą :):)..........







...........................czasem się boję..............





........................a czasem wygłupiam...............






.....................................kocham światło i myślę, że fotografowanie nadaje sens mojemu życiu........




.....................................narada :).............



.................i jeszcze trzeba przekazać nagrodę dalej............
to jest najtrudniejsze zadanie, zrobię więc tak - przekazuję tę nagrodę wszystkim którzy tu zaglądają.......bo lubię do Was zaglądać i uczestniczyć w tym co dla Was ważne, piękne, smutne....:).....

11 komentarzy:

Katarzyna Blacha pisze...

super!!!! bardzo ładnie i pomysłowo :)))

Monika Oleksińska pisze...

pięknie siebie przedstawiłaś tymi fotografiami Marysiu:)
Pozdrawiam cieplutko

MajaK pisze...

....serdeczności przesyłam :)....

Margarithes pisze...

Jak ja lubię taką Majkę w pigułce, a nawet kilku :*

Unknown pisze...

Gratuluję...!
Piękne prace... :)

fotonokturn pisze...

ładne, odważne, rozczulające podsumowanie, któremu ufam. gratulacje za wyróżnienie :)

Magda Spokostanka pisze...

Gratulacje!
Wszystkie super, ale to pierwsze ...!!!

Monika Oleksińska pisze...

Majeczko , wybacz napisałam Marysiu :*

MajaK pisze...

Dziękuję :)
Moniko za co przepraszasz- Maria mam na imię przecież :)

Monika Oleksińska pisze...

a ja o Tobie zawsze Maja myślę,
zamotałam sie straszliwie :)))

MajaK pisze...

Moniko - w papierach mam napisane Maria ale znajomi mówią do mnie Maja :) Obie formy są poprawne :):)