Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

środa, 2 marca 2011

Światełko dla Mai - post scriptum



.....puste i zimne są serca świdniczan..........:(.......
tylko kilkanaście osób przyszło na aukcję...tylko kilka wzięło udział w licytacji..........




.........Angie tańczyła jakby występowała w Carnegie Hall..........:)....




....Witek Łukaszewski i grupa "No Smoking" grali jakby na widowni było czterdzieści tysięcy widzów a nie kilkudziesięciu ....chwała im za to i podziw i szacunek wielki......:)....








.......Majeczka dziękuje wszystkim.............:)...

9 komentarzy:

Margarithes pisze...

Smutno mi :/

Ida pisze...

:(

słodko-winna pisze...

Smutne te puste miejsca...

JaWi pisze...

No cóż ..... życie ...... niestety :(

MajaK pisze...

....w sumie nie było tak źle.....kilka tysięcy zł się zebrało.....najgorsze jest to,że władze się podpięły pod patronat a później nikt się nie zjawił.....

wrobel pisze...

:( przekaż mamie Mai, że na tą następną licytację też aniołka jakiegoś wyszykuję :*

Anka W. pisze...

Władze tak niestety często mają...

i mnie się smutno zrobiło jak popatrzyłam na miejsca

:/

MajaK pisze...

....następna będzie lepsza - uczymy się na błędach...........

Sydonia pisze...

myślałam, że to próba, jak przeczytałam łza mi się zakręciła:(