Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

poniedziałek, 5 lipca 2010

Urodzinowo





...."nadzieja uczy nas czekać pomaleńku".......słowa Ks.Twardowskiego dla Ciebie Holden.....
....mam nadzieję,że nauczysz się cierpliwości i osiągniesz to wszystko czego pragniesz...rozkwitaj .....bo tyle w Tobie potencjału co w tym pączku....rozwijaj więc płatki :).....

4 komentarze:

Holden JAREK Cyprian pisze...

bardzo MOCNO dziękuję

Nivejka pisze...

Rozwijaj potencjał Holden!

Unknown pisze...

I ja się dokładam do życzeń mając nadzieję, a raczej głęboko w to wierząc, że Holden, po prostu czasami zapomina, czym go szanowny "PanBóczek" obdarował... (i jeszcze obdaruje)... pozdrawiam

Anonimowy pisze...

naturalnie dołaczam się
Rafał