Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

niedziela, 6 czerwca 2010

Galeria Bezdomna




więcej o Bezdomnej


...Galeria Bezdomna zawitała do Tarnowa.....pojechałam.....powiesiłam kilka prac moich i Rafałowych...
.....po drodze widziałam tereny po powodzi....:(:(...strumyki.... udające niewiniątka teraz......poczyniły straszne zniszczenia.....

13 komentarzy:

Margarithes pisze...

Gratuluję wystawy :) a powódź, no znowu deszcze idą... ech

Krzysztof Schodowski pisze...

ciekawa ta Bezdomna Galeria! musi to być klimatyczne miejsce :)

Unknown pisze...

Twoje prace wymagają zdecydowanie "lepszej" oprawy niż ta na zdjęciu. pozdrawiam

MajaK pisze...

....Margo....:)..dziękuję...mam nadzieję,że nie sprawdzą się prognozy....
...Krzysiu Galeria Bezdomna to IDEA nie miejsce...teraz 26 lipca będzie w Warszawie...w siedzibie Symfonia Varsovia...każdy może przyjść i powiesić swoje fotografie :)....
...Bareya...:)...ja KOCHAM takie miejsca...o nich opowiadam moimi obrazkami ....dobrze im tam jest..dobrze...:)...
...serdeczności przesyłam...:)...

Nivejka pisze...

Gratuluję Maju:)

Ida pisze...

Fajna taka bezdomna wystawa....:)

MajaK pisze...

....Nivejko....dziękuję...każdy może iść i coś pokazać :).....
...Ido.....mhm...fajna.....:)....

Anonimowy pisze...

Maju,
widzę tam mnóstwo piękności :-)znam to miejsce.

MajaK pisze...

..Emmo....:):)...w sobotę będę po odbiór prac....może byś dała radę przyjechać ??....

rdza pisze...

a niech sobie tam wiszą tylko żeby nie zamokły:):):)

Holden JAREK Cyprian pisze...

CIESZĘ SIĘ, ŻE DOJECHAŁAŚ, że są, że inni zobaczą - gratuluję z całego serducha!

Anka W. pisze...

I jeszcze ja. Ja też gratuluję :)

Fajna idea
i świetne prace !

Anonimowy pisze...

...fajna idea...:)...a gratulować nie ma czego...:)...kazdy może powiesić swoje prace....nikt nie sprawdza jakości ani ilości....:)....
Majka