Lista obecności

Droga przez Światy Niemożliwe

Droga przez Światy Niemożliwe
Kliknij w zdjęcie - zobacz film

Moja strona

Moja strona
kliknięcie w portret otwiera moją galerię na stronie Variart

piątek, 26 czerwca 2009

Izy nastroje

...moje pierwsze spotkanie z Izą......fascynuje mnie jej twarz...wyrazista mimika....gesty.....dłonie...ma piękne dłonie....:)....na wspólnym plenerze z Rafałem zrobiłam koło 1000 zdjęć....więc jeszcze nie raz coś pokażę.....na początek....portrety...
.....dziękuję Rafał,że mnie zabrałeś do Łasztowni....dziękuję Izuniu,że zgodziłaś się bym Cię fotografowała.....













8 komentarzy:

słodko-winna pisze...

Sa ludzie , którzy potrafią bez słów opowiadać...do nich na pewno należy p.Iza. Lecz czym byłby model bez mistrza?;)

MajaK pisze...

...ech Kasiu.......:)...chciałabym choć czeladnikiem być dobrym....:)....

Dominika pisze...

Piękna Iza, zdjęcia w Twoim Marysiu stylu... cieple, piękne.

MajaK pisze...

...dziękuję Dominiko...:)....pozdrawiam....

Gegza pisze...

tak....Kobieta i Jej Nastroje.
Piękne, wyraziste portrety.

MajaK pisze...

...dziękuję Aguś...:)...

Piotr Tabaczyński pisze...

jednym słowem - ŚLICZNIE -

rdza pisze...

no piękna Izia jest:)